almakay yani suni sancı bana göre değil bende o yüzden kendi isteğimle sezeryan oldum çünkü ilk doğumunsa bir de saatlerce sancı çekip açılma olmayınca yine sezaryene alınıyorsun çektiğin sancı bebeğin strese girmesi vs de cabası ama tabiki tercih senin doğum şekline herkes kendi karar vermeli daha doğrusu bebek için hangisi uygunsa zaten bebek kendi belirliyor doğumu