Selam hamişler, bez stoğu yapacağım ama hangi marka almalıyım konusunda kararsız kaldım. Bebeğim temmuz doğumlu olacak ve pişik olsun istemiyorum🥹 İlk gebelik olduğu için de oldukça acemiyim🥹 Prima premium care en risksiz olanı anladığım kadarıyla fakat fiyat olarak diğerlerine göre iki katı. Molfix nasıl bir bez, kullanan anneler yorumlarınızı almak istiyorum. Yoksa hiç riske atmadan Prima mı almalıyım? Sizler hangi marka aldınız? Yardımlarınızı bekliyorum 🌸