Kozlar döngünün 62. Günündeyim bugün gecikmenin 30. Günü doktora gittim geç yumurtlamışsın o yüzden gecikmiş adetin dedi 10 gün bekle dedi 13 Nisan ilişki yaşadık ben galiba 14-16 Nisan arası yumurtladım geç döllenme olabilir mi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda