aksoyyy 10 haftalık hamileyim doktorum fetal DNA yaptırmak isermisiniz diye ben birde burda yapan var mı yok mu diye hani down sendromu var mı yok mu diye siz ler ne yaptınız
sarilale123 aksoyyy ben yaptırdım, diğer türlü en ufak bir risk dense korkacağıma için rahat etsin dedim
emine1309 11+3 Haftalık gebeyim, ikili üçlü tarama yerine fetal dna öneriyorlar genetik rahatsızlıklara bakılan bir test, bugun kontrolüm var muhtemelen doktor haftaya fetan dna yaptır der. 70-80 tane genetik rahatsızlığa bakılıyormuş
aksoyyy emine1309 herhangi bir zarararı var mı peki doktor dedi ister yap ister yapmayın size kalmış diye biz hekim olarak söylüyoruz diye
emine1309 aksoyyy bebeğe zararı olan birşey değil anneden alınıyor kan doktor bizede söyledi karar sizin diye
gzdeozn Diğer taramalar çok yanıltıcı olduğundan doktorumda fetal dna önerdi. Tanıdığım birkaç hamiş var onlarda fetal yaptırdık kafamız rahat oldu dedi. 9+3üz. 12 haftanın içerisinde yaptıracağım 💖 genoksa yaptırmayı düşünüyorum 🌸
nursima12 gzdeozn merhaba bebeklerimiz aynı haftada büyüyor bana doktor ense kalınlığından şüphelenyiorum dedi 9 haftalık kontrolümde ben çok korkuyorum
gzdeozn Doktorum yine de 11. Hafta civarı perinatoloji bi görsün dedi ense kalınlığı burun kemiği ölçümü için. Perinatolojiye gideceğim ama kan vermeyip fetal dna yaptıracağım sonrasında inşallah 🥹
cicekligunler2332 Ben yaptırdım ve kafam çok rahat genoks a yaptırdım zararı yok koldan kan alıyor okdr
sadissss06 12+3 de yapıldı şuan da 28 haftalık Fetal dna verdiğimiz için diğer tarafa testleri gerek görmedi doktorum tabi ki detaylı ultrason hariç onu yaptırdık ben bi önceki bebeğimi ağır kalp anomalisi yüzünden kaybetmiştim bu yaptırdığımız Fetal dna da o hastalığa kadar bakıldı asla tehlikesi olan bir test değil 1 tüp kan alıyorlar başka hiç bir şey yok bizim sonucumuz 1 hafta da çıkmıştı
gzdeozn nursima12 9 haftalık ense kalınlığı ölçümü için erken gibi geldi bana şimdi siz söyleyince ama bilemedim doktorunuza güveniyorsanız eğer🤔 11 içerisinde yaptıralım dedi bana 10 hafta oldu bugün itibarıyla 2 haftadır gitmiyodum bu haftaiçi falan bi gidicem merak ediyorum iyi mi diye eğer ense kalınlığı ölçümü için uygun zamana gelmiş derse o gün varsa randevu alıp baktırırım diyorum yoksada ne zaman randevu varsa artık 🤔🥲 siz neden 9 haftada yaptırdınız doktorunuz ne dedi tam olarak
nursima12 gzdeozn yok bizde yaptırmadık şüphelendim dedi doktor fakat doktorun böyle söylemwsi bile beni korkuttu çünkü herkes çok erken olduğunu söylüyor internettede öyle yazıyor herkese gösterdim ultrason fotoğrafını isterseniz sizede atabilirim
gzdeozn nursima12 özelden yazdım canım ❤️ bende gidince detaylı soracağım doktoruma paylaşırım ultrason görüntüsünü bol bol dinlen 💖