Merhaba hanımlar.36 haftalık hamileyim.bebeğim 33 ve 35 hafta arasında kilo almamış olarak göründü ultrasonda.bu çarşamba gittiğimde 200 gr kadar almıştı.bugün perinatoloji bölümüne gittim ve her şey gayet normal çıktı kilosu da çarşamba gününkünden 500 gr fazla.bu durumda hangisine güvenmeliyim kafam karıştı 😐 2 gün önce gittiğim kadın doğum dr una mı yoksa bugün gittiğim perinatolojiye mi