aleynalp97 Merhaba, bebeğimin genelde kontrollerde ayakları kafasında duruyor. Bacağı dümdüz yapmış yüzünün önünde doktor da gülüyor nası duruyor falan diye. Sizin de var mı böyle olan merak ettim az olan bir durum mu genel de zaten dururlar mı kafam karıştı?
Papatya-45 aleynalp97 benim kızda oyle yapardı gorunce şaşırmıstım elle kapatıcagna yuzunu ayaklarıyla kapatırdı😄
kvsronlerr aleynalp97 evet benimki de geçen öyleydi hareketleri hep kasıklarda hissediyordum o sıralar sebebi ayağını yüzüne çekmesiymiş usg fotoğrafını bile aldık renkli bakıp bakıp gülüyoruz 😅