Bayanlar merhaba
Dün kaşık ağrım vardı bugün acil olarak doktora gittim rahimde iç kanama olduğunu artarsa düşük yapabileceğimi söyledi bu 4. Gebeliğim 3. Gebeliğim 3 ay önce düşükle sonuçlanmıştı. Doktor dinlenmemi söyledi iş yapma dedi kızlar korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı nasıl atlattınız nasıl sonuçlandı beni bilgilendirirmisiniz.