demo323436 Regl 4 gün gecikti daha önce de gecikmelerim olurdu ama son 3 aydır düzenli regl görüyordum bu ay yine gecikmem oldu test yapmaktan korktuğum için bekliyorum son 2 gündür aşırı koku hassasiyetim ve mide bulantım başladı
bebekananas demo323436 bence sizinki var gibi yapın . Benim de değil günüm bugün dün çok çok çok açık pembe gibi yani belli belirsiz leke geldi gecikmesini bilmeliyorum en azından bir hafta
zehraclk0 demo323436 İlk cocugumda bir gün geçtikten sonra pozitif gördüm ikincide de 5 gün sonra ama gününden önce bile pozitif gören var test yapsanız çıkar sizin de
demo323436 Yaklaşık 1 yıldır deniyoruz her ay negatif görmek beni yordu korkuyorum test yapmaktan bu ay değişik olarak midem aşırı boş oluyor bir şeyler yemiş olsam da doymuyorum ama canım da bir şey istemiyor