7 hafta oldu anne olacağıma sevinemedim daha. Sürekli bişeyler sürekli. Mide bulantısı baş ağrısı tansiyon. Benim bünyem acaba zayıf mı kaldıramaz mıymış hamileliği diyprum. İlk hamileliğim hoş görün. Bugün de idrar yanması vajinal kaşıntıdan şikayetçiyim. Dayanılmaz bir hal aldı gece uyutmadı. Sanki her dk tualet ihtiyacım var ama çiş yok. Aşırı derece yanma var. İçinde dayanılmaz kaşıntı var. Aile hekimine gittim ben bir şey yapamam dedi. Randevular çok uzak tarihte. Akşama kadın doğum acile gideceğim. Benim gibi olanınız var mı ?