35pln Kızlar en son 26 martta adet görmüştüm bat nisan 25 10 nisanda yumurtlama oldu bugün normal gebelik testi yapsam gebelik varsa çıkar mı
35pln @nurellaaa__ Esma006 negatif canım kanda vermiştim pazartesi çıkacak dediler merak ettim beklemeden gittim testte yaptım büyük ihtimal kanda negatif zaten
nurellaaa__ 35pln hakkında hayırlısı olsun üzme kendini zamanı gelince sen istemesen de bir şekilde geliyor o bebek kendim bunu yaşadım
35pln nurellaaa__ yok üzülmüyorum 5 yıldır korunuyordum geçen ay çocuk düşünmeye başladım Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin ama ne yalan söyleyeyim planlı gebelik stresliymiş ilk gebeliğim sürpriz olunca stres felan yoktu
35pln Esma006 evet ilk idrar değildi hatırladığım kadarıyla o kadar sık lavaboya gittiğim için 😂hiç saymadım ama kan sonucunu bekleyecem test yapmayacam artık