Busra280607 Kızlar 31 haftalık hamileyim yürüşten sonra eve gelip oturdugumda kasıklarımda ınanılmaz agrı oluyor kalkıp yürürken evin içinde çok zorlanıyorum bunlar normal mi yaşayan var mı ?
Zeynoveannesi Busra280607 bende de oluyor 💁🏻♀️ bende 31haftalığım yürüyemiyorum bazen kasık ağrısından vajinal ağrım da oluyor ara ara. 3gün önce kontrole gittim doktor herşeyin normal olduğunu söyledi 🌺
Bettby Busra280607 bende de oluyor cnm 31+3üm, ilk hamileliğimde fink atardım hergün yürürdüm bunda yürüyemiyorum nerdeyse, 3adım atıyorum cok yoruluyorum
Aysglkc Busra280607 bende 31 haftalığım bana da bazen değişik ağrılar girmeye başladı sonlara doğru artacak böyle heralde bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum
Yagmur9833 Busra280607 normal bence ben disari ciktim 2 saat kaldim ayakta 1 gün boyunca sancidan oturamadim bile hep yattim cok agrim oldu zaten cok halsizim disari zorunlu kalmadkca cikamiyorum
Serencakarli Busra280607 32 hafta 2 gün bende de aynı oluyor sağ yan kısmı ve kuyruk sokumum da var ve bebek hareketlerini az hissediyorum nst çekildi bana erken doğum olabilir dendi ve şimdi magnezyum verdi doktor kasılmalar ve sancılar dursun diye 😞