Kızlar aranızda geç döllenme yaşayan keseyi rahimde küçük görüp sonradan gelişen bir gebelik yaşayan var mı? Suan bana bozulmuş gebelik diyorlar. Kürtaj dediler ama emin olmak için bi kaç gün beta ve ultrason bekleyelim dediler aranızda yaşayan varsa bilgi verebilir mi desteğe ihtiyacım var.