ezerg 24.haftadayım. Geceleri rahmim kasılıyor. 3-5 gündür olan bir durum ama ben normaldir diyerek çok önemsememiştim. Son 2 gecedir devamlı karnımın kasılmasına uyanıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora gitmeli miyim?