beyzaasenaa Acil bakar mısınız kızlar sabah uyandığım anda lavaboya gittim idrarımı yaptım yarım saat sonra bembeyaz suyum gelmeye başladı sızdırıyor ama bi anda boşalmıyor hemen gitmem mi gerekiyor hastaneye bekliyim mi?
ikimelekannesi54 beyzaasenaa gt cnm cocugn kalp atısına vs baksnlar bnmde ole olmustu o gun seezeryana alındm acılmam olmamstı suyuda btmek uzereydı
Bykessra beyzaasenaa Bence hemen git benimde gece geldi hemen gittim bi de makat gelişti benim bebeğim ameliyat saatine kadar nst de bağlı kaldım
beyzaasenaa ikimelekannesi54 Benim normal olacak inşallah 5cm açılmam varmış bekliyorum sancım artsın diye
ebobel beyzaasenaa maşallah bir ıkınmada doğar inşallah açılmanız güzel olmuş sağlıkla alın kucağınıza 💕
Bykessra beyzaasenaa benim açılma 1.5 cm falandı o yüzden 4-5 saat beklettiler. Sizin açılma bayağı varmış ne dediler başka
beyzaasenaa sevaldqn1 doğum yaptım çok şükürr rabbim bekleyen herkesin kucağına hayırlısıyla almayı nasip etsin inşallah evladını 🥹🥰🤲🏻
sevaldqn1 beyzaasenaa bol bol yürüyüş yapp çök kalk ördek yürüyüşü yap sıcak suya girme imkanın varsa beline sicak su uygula
sevaldqn1 beyzaasenaa açılma için baktıklarında daha da hızlanır merak etme her gelen 1 parmak atsa 1 2 saate doğum yaparsn akcnxoşjvkc