Merhaba hanımlar size bir şey danışmak istiyorum. Bugün 37+6 günlüğüz kızımla. 2-3 gündür arada kasıklarıma vuran bir ağrım vardı. Bıçak saplanıyor gibi ama çok seyrek oluyordu anlık hemen geçiyordu. Gece aralıklarla uyandım ama uyuyabildim. Bu sabaha karşı 6 buçuktan beri 10 dakika aralıklarla kasıklarıma ağrı giriyor ve 20/25 saniye sürüyor. Gaz sıkışması gibi sanki. Daha önceki doğumum planlı sezaryen olduğu için hiç sancı çekmedim. Sancı nasıl bir şey bilmiyorum. Bu doğum başlangıç sancısı olabilir mi? Sizler nasıl hissettiniz? 29 Nisan olacaktı doğum tarihimiz. Dün kontrolde hafif sancı çıktı aslında ama ben nst’de pek anlamadım. Nişan ya da suyum da gelmedi daha. Kafam da karıştı. Hastane zamanı geldi mi ki? Bilenlerin yardımına ihtiyacım var