sedatm hayır hayır, aklımızda bile yoktu. Tarihlere bakınca ilk ilişki günü olmuş hem de. Biz de çok şaşırdık. Üstelik toksoplazma enfeksiyonu yaşıyordum, 5-6 ay beklemeliyiz demiştik ama özel bir korunma durumu da olmadı. Vücut toparlamış kendini demek ki. Sizin de içiniz ferah olsun, doktor problem yok dediği anda olabilir demek ki.