_Medine o zaman iyi doktora denk gelmişsin. Başka doktor olsa direk sezeryana alırdı. Benim ilk doğumum Türkiye’de öyle oldu işte. Yok yere sezerywn oldum. 4 yıldır amerikadayım çevrem çok geniş bi tane sezerywn olanı duymadım. Kimin doğumu doğal bi şekilde başlarsa hastane onu doğuma alıyor vakitsizce insanları yatırıp sezeryana almıyolar. Senin daha vaktin var bekle canım ama çok az kalmış. Dediğim gibiçok yürüyüş yap yorulana kadar. Aynı tavsiyeyi ablama verdim gece yürüyüşe çıktı sabah doğum yaptı