Susambebis Mide bulantısı göğüs şişliği? Betanın düzgün artması? Bunların hepsi var ama boş gebelik dendi sizce?
burhatun Susambebis kaçıncı günde test yaptın? Özellikle göğüste ve uçlarda ki değişim baya ciddi belirti diye biliyorum
senos15 Susambebis olur boş gebelikte hcg hormonu artmaya devam eder kese büyür ama içinde bebek gelişmez şiddetli bulantı bile olabilir
Susambebis burhatun canım 5.hafta da daha farkettim beyalarım 2şer kat arttı her şey güzeldi ama kese boş . Geçen hafta gittim keseye göre 6+3 göründü ama doktor by keseye göre bebek olmalıydı pazartesi gel son kez bakalım ama sanmıyorum olsun,kürtaj olursun o gün dedi
burhatun Susambebis ahhh kıyamam canım o zaman vucut ondan uyarı veriyor göğüsler fln öyle oldu. Bozma moralini dur bakalım belki gözükür
Susambebis burhatun göğüs sisliği boş gebelik belirtisi mi oluyor canım ilkkez duyuyorum ondan soruyorum
nurgulllllll Gögüslerde hassasiyet halkada koyulaşma, kasık ağrısı, yorgunluk, hafif mide bulantısı yaşadım bol gebelikte. Ama başlangıçta hepsi vardı sonra artmadı hatta azaldı belirtiler. 10. Haftaya kadar bekledim kendiliğinden kanama başlayınca kürtaj oldum