cangul0707 askım takip et istersen benim de karnımın sertleşmesindeki o ağrı dışında hiçbir şeyim yoktu birde dediğim gibi sürekli büyük tuvaletimi yapıyordum hani dedikleri gibi kasıkta belde falan bir şey hissetmemiştim sanırım üzerinden de 3.5 yıl geçti tam da hatırlamıyorum ama sadece karnım sertleşiyordu o kadar şuan ne sıklıkla oluyor bu durum