denizz57
Merhaba,3 gün önce paylaşmıştınız ya sancım var diye hâla devam ediyor mu acaba o gün bende de sancı başlamıştı dün sancı olmadı ama bugun yine sancılanıyorum sormak istedim hastaneye gitmekde istemiyorum şuan eşimde evde yok zaten, birde şeyi soracaktım hastaneye gittim demiştiniz gittiğinizde alttan muayene ettimi? Birde sancıyla birlikte bir leke felan geliyormu sizden?