NilVibe bende normal doğum istiyordum o yüzden bekledim. 39 da suyum geldi gittik hastaneye. 13 14 saat bekledik sancı ve açılma için. En son suni sancı verildi ama açılma olmadı yine de. Sezeryan oldum. Yani hersey normal olsa da normal doğum olacağının da garantisi yok. Sağlıkla kucağınıza alın gerisi önemli değil 🩷