tby212112 Merhabalar ben 38 günlük doğum yaptım kanamam yoktu neredeyse bugün birden arttı adet kanaması gibi birde minik minik sarımsı sümük gibi bişeyler de vardı be Pedimde sizce yarın kadın doğuma gitmelimiyim
beyzzsenturkkk tby212112 40ınız çıkınca zaten kontrol icin gitmeniz gerekiyor bence bekleyin randevu alıp gidin kontrol etsinler