Kızlar 38 haftada doktorum suni sancı verecek gebelik şekerim olduğu için 2 hafta erken doğması gerekiyormuş bebişin suni deneyeceğiz şuan 36+1 deyim tecrübeli annelerden taktiklere ihtiyacım var ne yaptınız da doğumu başlatmaya yardımcı oldun kaçıncı hafta başladınız mesela taktikleri bekliyorum güzel anneler 🩷✨🙏🏻