annesioo Nişanım sümüksü jelimsi dün gece gelmişti gün içinde de çok hafif kahvemsi biraz oldu. Şuanda böyle hanımlar 🫣
gzmnrhal annesioo Ayaktayken sancı geldinde ayakta durmana engel oluyormu tutunma gerektiyormu yoksa adet sancisi gbimi şuan
_Medine annesioo benimde dün kanamalı akıntım oldu az kahverengiye döndü sadece sancım gelip gidiyor bende dogururmuyum ki benim sancılarım sık degil🥺bekliyorum gelsin Dioe ne yaptınız
annesioo gzmnrhal ayakta şiddeti daha artıyo gibi ay heyecandan çözemiyorum üçüncü doğum ama ikisinde suni almıştım sanırım o yüzden anlayamıyorum
gzmnrhal annesioo Ay bende heycanlandım adınıza allahım inş tez zamanda kolay bi doğumla bebeginize kavuşursunuz 💕💕
Melike3506 annesioo hastaneye gitseniz iyi olcak gibi benim ilk gebelik tecrübem yok ama ebeler sancınız 5 dk bir olduğunda 15 dk mesafedeyseniz gelin demişti yol daha uzunsa biraz daha erken gelmemizi söylemişlerdi
annesioo dlraaucdg HakanKemal evnongkc busragms44 Teşekkür ederim rahat ve çok çabuk oldu normal oldu elhamdulillah
annesioo hilalcansu ayarlarda kasılma sayar yazıyo geldikçe vara basıyorsunuz bittikçe kasılma yoka basıyorsunuz