mlsk anladım hayırlısı olsun inşallah benim de bir oğlum var böyle kızlara çok da düşkün değilim erkek bebekler hep daha tatlı gelmiştir hatta gözüme erkek olması da sorun değil aslında gerçekten ama böyle en baştan beri kız hissediyorum niye bilmiyorum erkek diyince de inanasım falan gelmedi hala daha içimde kız hissi var 12.haftada da bayağı pipi gibiydi doktor da %90 erkek dedi böyle sizin gibi olanları görünce de bende acaba mı diyorum hayırlısı artık 17+4 de gitmeyi planlıyorum tekrar bakalım ne olacak