Şimdi çok aklıma takıldı kimisi 12 den sonra oluyor demiş. Benim 2li tarama için gittiğimde ultrason muannemde bebek 11 haftalık çıktı ama son adete göre 12+3′tü. Yinede 2li tarama yapıldı. Yani ultrasonu baz alırsak tam 11+0ken yapıldı. Bu bir sıkıntı mıdır acaba ? Erken mi yapıldı sizce. Sonuçlara yansır mı