Öğretmen arkadaşlarım size sormak istiyorum ilk gebeliğim pek bilgim yok doğumum ağustos sonu eylül başı gibi gözüküyor şimdi biz bu doğum iznini nasıl kıllanacağız zaten temmuz ağustos tatil bize direk doğumdan itibaren mi başlatıyorlar 6 aylık izni yoksa en geç 37. Haftaya kadar 37. Haftadan itibaren mi nasıl oluyor yaza denk gelenler için