zelih8a8wa Son haftalardayım ve her kontrole gitmeden önce duş alıyorum öyle gidiyorum ben mi fazla takıntılıyım acaba var mı böyle olan🙄
beyazakgl zelih8a8wa takıntı değil bence ben gebe olduğumu öğrendiğimden beri duş alıp temizlenip giderim her ihtimale karşı artık alışkanlık haline geldi
orhismommmmmm zelih8a8wa bende öyleyım gitmeden bir gün önce duş alırım mutlaka bu takıntı değil duyarlılık canım. Kadınlar olarak bu konuya daha çok dikkat etmelıyız
kaya_kaya zelih8a8wa Bende öyleyim canım. Her ihtimale karşı ne olur ne olmaz diye. Hem zaten olması gereken de bu
gvnrzz zelih8a8wa ben ilk haftamdan beri dus alıp temizliğimi yapar oyle giderim bence en güzelini yapıyorsunuz
Nisannurr Ben de öyleyim üstelik henüz hamileliğin ortasındayım ama en başından beri gecesi duş alıp sabahı hastaneye gidiyorum ne olur ne olmaz diye
damlasv zelih8a8wa gebe olduğum günden beri bu şekilde yapıyorum takıntıyla ne alakası var bilemedim hamile insan hormonlar sebebiyle daha çok terliyor mümkünse Hergun duş alıp temizlenmek şart