kızlar herkese merhaba üçüncü ayı geride bırakmakla beraber doktor bana demir ilacı başladı fakat sizler doktorun yazdığı ilacı mı kullanıyorsunuz yoksa başka bir ilaç takviyesi mi kullanıyorsunuz merak ediyorum genelde devletin verdiği ilaçlar yetersiz oluyor ya o yüzden soruyorum siz neler yapıyorsunuz cevaplarsanız çok mutlu olurum iyi akşamlar 💐🙏🏼😊