Merhaba sevgili anneler,
Ben daha 6 haftalık yeni bir gebeyim. Şimdiden bir heyecan eşyalara vs bakıyorum ama aklıma takılan bir soru var. Çocuğa odası haricinde anne yanı için park yatak mı almalı veya bu yeni model anne yanı beşikler sallanan vs onlar mı alınmalı
Kimileri anne yanı beşiklerin küçük olduğu için uzun süreki kullanılmadığını park yatağın rahat olduğunu söylüyor. Chicco next2me forever çok pahalı mesela ben bilemedim deneyimliler veya ürün almış olanlar fikir verebilir mi ( elele madren park yatağı beğendim)