Srfn11 Mutluhamis Bana elevit yaramadi asiri derecede hemoraid ve kabizlik sorunu yasadin imom a gectim rahat ettim kilo sorunuda yapmadi 6. Aya kdr hic kilo almamistim ztn 7. Aydayim 5 kg aldim ztn doktorumda cok ii gidiorsun ddi
yummyaras 3 aydır kullanıyorum takriben bende fazla kilo artışı mevcut. Gebeliktendir ona baglamamak lazım tabi ama bu mevzu benım de aklıma gelmişti. Doktorum illa imom iç dedigi için kullanıyorum
BaharAytekin Mutluhamis walla 15. Haftadan beri kullanıyırum suan 39 dayım. Kılom hep anormal arttı ama onla alakalımıdır benmi yemegı severım bılınmez😬🤷🏼♀️
semadem Mutluhamis ben gebe kalmadan başlamıştım cok faydali kaliteli bir vitamin ama iştah açtığı ve kilo aldirdigi bir gerçek