Merhabalar hanımlar bir sene önce kimyasal gebelik yaşamıştım, şu anda çocuk düşünüyoruz bir senedir olmuyor bu süre zarfında doğum kont hapı kullandım onun etkisi olabilir mi rahim inceliği sebebiyle bir de haftaya eşim özel doktora gidelim dedi bu süre zarfında nelere dikkat etmem lazım doktora gittiğimde neler yapmam lazım ne demem lazım