gizzzooo tek doz iğneyle işe yaradı bende sadece betam yavaş düştü 10 kasımda iğneyi oldum 1 şubatta betam sıfırlandı
melikekayyaa gizzzooo yaa ne kadar uzun sürdü bu peki düşene kadar kaç gün aralıkla bakıyordunuz betaya
esrabozyigitt Bir doz aldım geçen sene biraz betam geç düştü ama tel dozla halledildi. 6 ay gebelik düşünme dediler geçmiş olsun
melikekayyaa esrabozyigitt inşallah benimde tek dozla hallolur. Rabbim hayırlı sağlıklı yavrular nasip etsin isteyen herkese inşallah
gizzzooo melikekayyaa doktorum haftalık baktırıyordu bana ortalama 3 ayda sıfırlandı herhangi bir sorun yaşamadım zaten iğneden sonra hiç kanamam olmadı
katiphavis melikekayyaa evet iç kanama başlamış karın ağrısıyla hastaneye gitmiştim acil ameliyata alındım sağ yumurtalığım alındı