İlk hamileliğimde de ikinci hamileliğimde hep tiroid değerlerim yükseldi, dahiliye doktoru hemen farketti her ay düzenli dahiliyeye gittim hala devam ediyorum. 3 normalde sıkıntılı bi değer değil ama hamilelikte tsh değerinin 2.50 altında olması bekleniyor. Stres yapmayın kan verin sonucunuza göre ilaç başlar muhtemelen doktor. Her ay da düzenli gidin doz ayarlaması yapılsın. Geçmiş olsun