tortillam_ mucizem_26 ilk öğrendiğim de 627 idi rahim duvarı kalınlaşmış denildi. 6 haftalıkken kese oluştu. 6+3 de lekelenme ile gittim çok çok yeni oluşuyor denildi. 7+3 de kalp atışı ve bebek vardı
Dilekdemirb zehraclk0 evet gördüm çok şükür karından göründü 7.haftada. iki gün önce yine gittim karından net görünmedi vajinal muayaneyle göründü simdi de ona endilesendim