cccrn000 ilk hamileliğimde ayda 1 özele gitmiştik bazen 2 de oluyordu. Ama bu hamileliğim zor geçtiği için sık sık özele gitmekse devleti de araya sıkıştırmak istedim. Bir de farklı doktor görüşü almak istedim. Devlete ilk kez 3 gün sonra gideceğim, özelde ki doktorumda gayet iyi daha öncede o doktorum ile yol aldım ☺️ Fark olup olmadığını göreceğiz bakalım