NilVibe gvnrzz Beren i nasıl kimse seçmemiş 😄 ilk inciyi işaretlemiştim baktım aşağıda Beren var hopp onu seçtim, son dönemlerde herkes inci koydu sanki
gvnrzz sevaldqn1 egeemomms inci ve ela en cok arada kaldıgım isimler ikisi de olsun dedim de ikisi de sesli harfle baslıyor sanki olmuyo ya. İnci Ela 😕
gvnrzz NilVibe inci isminin beni düşündürmesinin tek sebebi cok cok fazla koyulması bu sene zaten. Yoksa cok begeniyorum içimi ısıtan bi isim ama instagramda görüyorum özellikle isimli hastane cıkısı sayfalarında 3 tanesinden biri inci hahahahaha
NilVibe gvnrzz evet bir dönemde Merve ler modaydı her sınıfta en az iki tane bulunurdu, ileride de İnci öyle olacak gibi 😄 ben o amervelerdenim malesef ve bu durum beni rahatsız ediyordu açıkçası.
gvnrzz NilVibe evet okula gidene kadar belki etrafta duymayacagız ama okulda mutlaka dediğiniz gibi aynı sınıfta denk gelecekler bu yıl cok popüler cünkü 😕
gvnrzz lberramom instagramda en cok gördügüm isim su anda İnci. Sizi de bi düşündürmedi mi cok fazla koyulması. 🥲
hollyymollyy İlay seçeneklerimin arasındaydı ama kimseye sevdiremediğim için elendi🥲🤭 İnci çok güzel direkt naif kız ismi ama dediğğniz gibi çok popüler, o yüzden seçenekler arasından İlay bence 🌸
gvnrzz hollyymollyy İlay alısılmıs bi isim değil o yüzden duyan biraz garip karsılıyor ben kendim bile söylerken garipsiyorum. İlayda ismi yarım kalmıs gibi. Ama bikaç seneye zaten duyulan bi isim olacak hem de biz de alısıcaz sonucta bilemiyorum 🤷♀️
lberramom gvnrzz Benim önceliğim mihra ben mihra ismini koyacaktım. Ama 2 isim istiyordum aynı zamanda mihranın yanınada pek bir şey yakıştıramadık. Bide mihranın söylenmesi zor dediler. Yanına kolay bir isim seçmek için inciyi bulduk.