@Seyma8 belki de hayirlisi budur bu vesileyle de isi kacirmamis olurunuz. Ben Bakude yasiyorum azerbaycanliyim benim de mulakatim olacak. Isi garantiye alip sonra hamileliyi ogrenmek isterdim cunki 29 yasindayim 2 ci cocuk da olursa bir daha ne zaman is bula bilirim bilmiyorum