slhanur Seyma8 adetiniz normalde düzenli miydi aynı durumu bende yaşadım adet olacağım gün kan verdim negatif çıktı 4 gün geçti hala adet olmadım ama benim düzenlidir genel olarak
Seyma8 slhanur evet yani en fazla 2 gün oynuyor ya 2 gün erken yada 2 gün geç ama genelde 28 günde bir görüyorum ama çıkmadı testlerde tek umudum geç döllenme oda nasip değilse şansımızı diğer aylarda denicez ben isterdim bir mucize olsun 😂 okuyorum bazen adet gecikmesinin 8.9 günlerinde negatif görüp 10.gün pozitif olanlar var yani Allah bilir işini
slhanur Seyma8 evet bende öyle umud ediyorum. 14. Günde pozitifi gören olmuş. Şöyle bir müjdeye ihtiyacımız var sanırım. Bende birkaç gün sonra tekrar kan vericem bakalım beybi var mı
kezbugokce Adetim 5 gün gecikmişti kan verdim negatif çıktı. Evde erken gebelik testinde negatif çıktı. 12 gün gecti baktım hala olmuyorum kadın doğuma gittim adet söktürücü yazacaktı. Yine bakalım beta dedi. 76 çıktı 🥹 şuan 32 haftalık hamileyim 💙
slhanur kezbugokce maşallah 🥹 inşallah bu ay şöyle güzel şeyler yaşarız hayırlısıyla. Peki son adet tarihinizi bu durumda nasıl hesaplıyor ne zamandan itibaren gebe görünüyorsunuz
kezbugokce slhanur kontroller normal seyrettiğindd uyumlu oldugu haftaya göre son adet tarihi güncellerinir. 26 agustostu 8 eylül yaptık benimkini
zehraclk0 Seyma8 Son adet tarihim 22 Mart ve ben dün hamile olduğumu öğrendim 5 gün gecikmeyle ve erken gebelik testiyle. Kaset test de yaptım çok silik çıktı
nursenasu27 Seyma8 beş defa test yaptırdım hepsi negatifti hiç bir şekilde ne çift çizgi nede pozitif değeri vardı
zehraclk0 slhanur Sonucunun çıkmasını bekliyorum evde yaptığım testler pozitif dün kan tahlili verdim sağlık ocağında enabıza düşmedi daha
Seyma8 nursenasu27 hala bir umut var diyorsun Bencede belkide geç döllenme bilemiyorum adet olmadım kırmızıları görene kadar beklemeye devam
mdc0860 Seyma8 Beklenen yumurtlamam ayın 10-11idi benim bebeğim bir hafta sonra olusmus geç yumurtlamışım bende 29. Gunde 38 ile öğrendim
slhanur mdc0860 ayın 20 snde negatif çıkmıştı 6 gün gecikti. Hiç bu kadar gecikmem olmadı. Acaba bugün kan versem doğru sonuç olur mu yoksa beklesem mi kararsız kaldım. Yapay zeka varsa artık çıkar diyor 😂