Kızlar şimdi bir haber izledim. Hıpp bebek mamasında fare zehri tespit edilmiş. Yurtdışında toplatılmaya başlanmış. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı? Bari el kadar bebeklerin yediklerinde gözleri olmasın ya. Genelde ürün üstünde ya da altında kırmızı noktalı olanlar zehirli oluyormuş😳