Bugün tam 38. Haftam muayenede 2 cm açıklık var dedi nst de sancım cıktı ama düzenli değil ve agrı hissetmiyorum sadece karnım sertleşip geri gevsiyor arada da bugün böyle regl agrısı gibi bazı yerlerim sızlıyor ilk gebeliğim süreç nasıl ilerliyor genelde deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz
Birde sanki muayene kaynaklımı bilmiyorum oramda bir sızı var