hilal0100 Sabah 8 de cesmeden bosalircasina suyum geldi doguma aldilar 37+0 da dogurdum insallah sizdd kurtulursnz spinal anestezi oldum rabbim hepinizi bebeklerinize kavustursun insallah
Elisa0110 hilal0100 canım gözün aydın sağlıcakla büyüsün inşallah💕 . Sana da geçmiş olsun nasılsın şimdi
hilal0100 Elisa0110 tesekkud ederim canm cok agrim var dururmuz iyi cok aukur ama agrikesiciyle ayaktayim valla
hilal0100 azra01 tesekkur ederim canm guzeldi spinal oldum korktum birAZ ama bebegi gorunce tum korkum gitti sukur kurtuldim dariai size ins
hilal0100 _Medine kanamali su geldi canm bir bardak su geldi altima uyurken ayaga bir kalktim bosaldii fulll kanamali geldi
hilal0100 orhismommmmmm zordu korktum ama yavrumu gorunce rahatladim spinal hic acimadi genel anesteziden daha iyiymis
Elisa0110 hilal0100 rabbim şifa versin inşallah en kısa zamanda iyileş bebişin iyi olmasına çok sevindim maşallah maşallah 💕
kaya_kaya hilal0100 ilk doğumda nişan gelmişti suyu hastanede ebe patlatmıştı doğum anında . Ertesi gün akşam doğurdum. Bunda su gelirse anlar mıyım diye düşünüyorum.
azra01 hilal0100 insallah canim bizde 37 haftaligiz benimde son 17 gunum kaldi dogum anında mide bulantisi yaşadınız mi
Elisa0110 hilal0100 az önce 37 oldum bende pek iyi sayılmam biraz midem bulanıyor sancı yokluyor arada pek keyfim yok ☹️
daisymom_99 Elisa0110 sancı girince mide bulantısı oluyor değilmi böyle içinde bir sıkıntı varmış gibi karnım semserrt oluyor bu gerçek sancımı yalancı sancımı acaba ya dzenli değil ama aşırı derecede midem bulanıyor sancı girince