ozgedmr 6. Haftada olan annelerim sizinde ağrı gibi oluyor mu arada mesela yatarken sağa sola dönerken yani ani hareketlerde?Normal mi acaba sızı gibi oluyor hafiften
stalas ozgedmr çok normal yerleşme ağrısı rahim büyüyor vücut gebeliğe alışıyor. 3. Gebeliğim 5 haftalığım şu an benimde oturup kalkarken dönerken kasıklarım çok sızlıyor. Eğer kanamanız yoksa çok normal
NovaVina_ Bende de ara ara iğne gibi batmalar ya da kısa süreli kramplar oluyor. Son adet tarihine göre 5+0
Dilekdemirb 6+1de karın ultasondan keseyi gördüm ama bebeği göremedik normal mi acaba benim gini olan var mı
Oykumomm Dilekdemirb bende 6+2 de sadece keseyi gördüm bir hafta sonra da bebegi gördüm kalp atışlarını duyduk şükür. 2hafta sonra cagirmisti ama ben dayanamadım 1hafta sonra gittim haftaya görürsün insallah
ozgedmr stalas benim de 2. Gebelik ama ilkinde bu kadar oluyor muydu hatırlayamadım bu sefer her şeye dikkat eder oldum :/
stalas ozgedmr ne kadar var aralarında😊 benim 3.5 yıl var aşağı yukarı insan unutuyor sanki ilkmiş gibi hissediyor