Merhabalar, ben bugün aylık kontrolüme gittim, bankoda hastanenin sigorta şirketi ile anlaşmasının bittiğini ama indirimli fiyattan yardım edebileceklerini söylediler, sigortacımızı aradığımızda da ödeme yapıp faturayı ve hizmet dökümünü alın dediler. İndirimli şekilde ödeme yapıp muayene olduk, muayene çıkışında fatura ve hizmet dökümü için ilgili bölüme giderken bankodaki işlemimizi yapan bayan arkamızdan seslendi ve mail geldiğini magdeburger ile tekrar anlaşmanın sağlandığını beklersek onayımızı alıp verdiğimiz ücreti hemen geri iade edebileceklerini söylediler. Biraz bekledik onayımızı alıp girişte ödediğimiz ücreti geri ödediler.