Dileksah İyi akşamlar kızlar akşamdan bu yana bebegim hiç hareket etmedi dürtüyorum ama yok tık yok başına gelen varmı telaşlandım normal mi bu durum
Tuanam01 Dileksah kaç saattir etmiyor yanlış hatırlamıyorsam birkaç saati geçerse hemen dr gidin diyordu
Haticeebasyoll Dileksah yemek ye soluna yat 1 2 saat boyunca 10 hareket etmezse gelin demisdi bana doktorum solunuza falan yatin ama bayadir etmiyorsa baktir bence icin rahat olsun en azindan
Merve6475 Dileksah 4 saat biraz uzun zaman olmuş canım şekerli seyler yedin mi hic bence bi acile git dogumhanede bi ultrason baksınlar riske atma hic
Dileksah Nebahathumeyra Merve6475 Yasemincifci Neslisinan Şükür azda olsa bi kıpırdandı gibi çikolata yedim soluma yattım ama umarım kıpır kıpır eder bekliyorum
Nebahathumeyra Ben de de bugün sayfada okurken eğer bebeğin hareketlerinde uzun süre hareketsizlik hissediyorsanız doktorunuzu başvurun diye bir uyarı geldi. Eğer mesaj falan atabilirsen bir sor istersen
Neslisinan Canım 39 haftalığım bu sabah bende korktum 5 saat filan rahat oynamadı çıkolata ye biraz bekle bu aralar daha uzun uyuyorlar şimdi kıpır kıpır maşallah
Esraacr Dileksah meyve suyu yada tatlı birseyler ye sol tarafına yat uzan 20 dk bekle bu şekilde hareket etmezse o zaman dr danısmalısın
Esraacr Dileksah cok şükür artık büyüdüler hareketlerde azalma oluyor haliyle allah sağlık kavusmanızı nasp etsin 🙏