meltemoztuurkk Seyda7070 merhaba evet yaptırdım.Sevinç Özmen takibindeydim.Hastaneden de hocadan da çok memnun kaldım.Şiddetle tavsiye ederim.
Seyda7070 meltemoztuurkk bede ilk görüşmeye ona gittim iyi bi izlenim aldım aslında tabi 3. Deneme olunca çokta tedirginim
meltemoztuurkk Seyda7070 tedirgin ve stresli olman çok normal daha öncesinde neler yaşadığını sadece sen bilebilirsin ama hastane ve hoca konusunda kafanda soru işareti olmasın .benim ilk denememdi daha önce hiç bilgim tecrübem yoktu ama süreç iyi ilerledi