serabii İlk trimesterdayım 9 haftalık olduk. Herkes hamileliğin ilk ayında çok uyursun diyordu ama gündüz uykusu asla uyumuyorum. Gece de çoğu kez uykudan uyanıyorum ve 2-3 saat uyuyamıyorum uykum kaçıyor. Sizde durumlar nasıl ?
dilekmom6 serabii ben de aynıym canm. 16 haftalık oldum ve hamilelik başından beri aynıyım. Uykum gelse bile uyuyamıyorum. Uyusam da 1 saat olunca kalkıyorum ve sen gibi 2-3 saat dalamıyorum. Parça parça 4 saat anca uyuyorum 4 aydır.