Papatyam02 yurtdışında söylemiyorlar fetal sonucunu. Türkiyede doktora mail atıyorlar doktor hemen söylüyorum 😅 benim doktorum da dedi sonuç bana gelince söyleyeceğim diye. Daha henüz yaptırmadım 1 haftaya yapacağım ben de. Bu arada hangi ülke ? Ben de kanadada doğum yapmayı düşünüyorum şu an ankarada bir hastanede takipliyim