Kızlar benim kanım ab+ kan verdim negatif çıktı şaka gibi mevzu çok uzun kısa anlatayım doktoruma anlatım 3kere kan verdim 3 de negatif çıktı en son lavabatuarı aradı doktorum hastamın kanı negatif çıkıyor ama ısrarla pozitifim diyor kendimden eminim çünkü gittim kan verdim lavabatuarda 2 dk sonuç çıktı ellerinde kartla kanınız pozitif diye benim aklım karmakarışık oldu ne yaşadığımı Allah bilir sağlık bakanlığına şikayet ettim neymiş teknik aksaklık üstüne düşmeseydim kan uyuşmazlığı olucaktı 28 haftada boş yere iğne yapılacaktı rezilik resmen