Selam kızlar bu süreçte bu forum elim ayağım oldu herkese sonsuz teşekkürler ilk doğum ve hiçbirsey bilmeme telaşıyla tüm gece uyuyamadım öğlen 13:00 gibi doğuma aldılar anestezi uzmanı tek tek anlattı Suan iğne yerini belirledim birazdan ufak bir ağrı olabilir diye ben ağrıyı bekledim hiçbir ağrı olmadı vurulduğunu dahi anlamadım sonra doğuma geçildi bazıları çekişmeleri kesmeleri duyuyorsun dedi hissediyorsun dedi ama öyle aman aman bir his yok heyecanla bebeğin çıkmasını bekliyorsun bebek hemen çıktı zaten sonrasından sakinleştirici vuracağım dedi ordaki hemşire sanırım gayet rahat geçti dikişim oldu bebeği gördüm yarı uyanık olmak mükemmeldi ayaklarımı hissetmeye başladığımda çok az bir ağrım oldu asla çok ağrı yaşamadım ama doktorum ağrı kesici o gün 4 kez vurdu etkisi olabilir karına bastırma vs olmadı direk ayağa kalktım ziyarete gelenler bile şaşırdı hiç doğum yapmamış gibiydim eve geldim hızlı toparladım tek başımayım ev işi çocuk hepsini yaptım hiç yatmadım umarım tüm herkesin doğumu böyle kolay geçsin 💕